zondag 23 februari 2014

Instagram en meer...

...Daar was ik weer eens!


Een chaotische week achter de rug met
verdrietige momenten. Even geen zin om te bloggen.
Tussendoor ineens wel actiever op Instagram!
Ik maakte al wel aardig wat foto's via IG, maar
begon maar niet al te actief mensen te volgen etc.
Want ja, stel je voor dat ook dat lichtelijk verslavend
is ;-). En yep, mijn vermoeden was helemaal true!
Als je 't leuk vindt; ik ben te vinden als 
'doddigdagboek'

Bovenstaande fotootjes;
* Begonnen met een nieuw haakproject! 
* Vorige week een crafternoon georganiseerd (middelste
foto's), had ik al lang een keer over willen bloggen, 
maar komt binnenkort!
* Bloesemtakken gekocht, hooopelijk komen ze uit.
* Van de week geluncht en bakkies cappuccino met
Chrissie gedaan!

Voelen jullie ook de lente in de lucht?! 


Tot blogs weer!
Liefs, Heidi

12 opmerkingen:

  1. We lezen vaak alleen vrolijke en gezellige berichtjes op blogs, maar helaas komt in het echte leven ook verdriet voor.... sterkte Heidi.
    Ik zoek je op op Instagram, ik ben ook net begonnen en heel voorzichtig aan het ontdekken of ik het echt leuk wil vinden (ben ook bang van wel).
    Twee keer per maand geven wij een haak-in in onze workshopruimte en er kwam iemand die stapels hartjes aan het haken was. Ze vertelde over haar geplande bruiloft in mei en dat ze van alles zelf wil maken voor het feest. Ik vertelde over de prachtige foto's op jullie blog en dat ze hierdoor vast en zeker nog meer voorpret zou krijgen!
    Het beste & groetjes,
    Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De foto's zijn weer heerlijk om naar te kijken. Wat een gave theepot waar de bloesemtakken in zitten.
    Sterkte!
    Groetjes
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's.
    Ben nog steeds erg benieuwd naar je IG naam, kan je namelijk niet vinden...
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte Heidi! Ik ga je opzoeken op IG, leuk! Je foto's zijn prachtig!
    Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zoek je even!!!
    Jàààà, IG is verslavend, maar leuk!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk je op instagram te hebben gevonden! En ik hoop dat er snel weer vrolijkere tijden komen, dikke knuffel, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellige foto's! Gelukkig genoeg afleiding dus, tussen die verdrietige momenten. Sterkte! Ik hoop dat er nu vooral weer vrolijkheid komt! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh jij bent het dus op IG ;-)!
    Gezellig!!
    En ik weet niet wat voor verdrietige dingen er zijn in je leven, maar hoe dan ook, heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hayhay!
    Veel sterkte!
    Ik ga je opzoeken op IG. :-)
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ga kijken of ik je kan vinden! Heel veel sterkte toegewenst!

    Liefs van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mij vond je ook al, zag ik, en ik op mijn buurt jou :-) Leuk om zo te kunnen binnengluren bij mekaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....