donderdag 27 februari 2014

Tips voor Nijmegen?


Zaterdag ga ik er een dagje op uit met m'n zusjes!!
Allltijd gezellig, heb er nu al zin in.
We gaan naar Nijmegen. In december met Mr. B. er voor
het eerst geweest...
Toen wist ik het direct...hier moet ik nog eens naar toe,
maar dan met
gelijkgestemde zielen...vrouwen!! ;-)


Lunchadres... Check... dat is geregeld;
we gaan naar Sid en Liv, schijnt TOP te zijn!

Maarrr, verder heb ik nog niet veel adresjes verzameld
eerlijk gezegd en ik weet dat er wel veel zijn!
Dus...wie helpt ons aan 'niet te missen-adresjes'
in Nijmegen.

Boetiekjes met fijne kleding, woonwinkeltjes, crea
adresjes en wat is daar verder hip en happening? ;-)

Thanks alvast lieve dames!!

Liefs, Heidi

Plaatjes via Pinterest

17 opmerkingen:

  1. Nijmegen is leuk! Sowieso zou ik een bezoekje brengen aan de Flying Tiger ;-) Leuke spulletjes daar, of hebben jullie er ook een in de buurt? Veel plezier alvast! x Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaaaaa Flying Tiger is leuk, en goedkoop!
    Het is de Action alleen dan van een Deense winkelketen! :)
    Super leuke hebbendingetjes hebben ze daar!
    Verder zit er een straatje met allemaal leuke hippe (woon-)winkeltjes!
    Weet alleen niet hoe het heet...maar als je iemand vraagt waar woonwinkeltjes zitten weten ze het vast wel er zitten een aantal bij elkaar!
    Gezellig hoor, Nijmegen!
    Geniet ervan!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan ook gezellig thee/koffie drinken met lekkere taart, of lunchen, vintagedingetjes kijken of kopen bij Tati, Koolemans Beynenstraat 80, 6521 EW Nijmegen, Nederland. tati-nijmegen.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was nog nooit in Nijmegen, dus aan mij heb je niks :-)
    Maar wat een mooie nieuwe header hebben jullie op je blog! Helemaal Wit&Bont!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen tips voor je, maar geniet wel van je dag!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik sluit me aan bij Marieke en Arja: de Flying Tiger is super! Verder weet ik het eigenlijk ook niet, dus als jij nou na afloop een blogje schrijft met adresjes... ;)
    Heel veel plezier! Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa goed idee, Clarieke! :)
      Ik moet ook vaker naar Nijmegen veelste gezellig, of Den Bosch ook leuk :).
      X Arja

      Verwijderen
  7. Ik kan je helaas niet aan adresjes helpen, maar veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk ook eens op de site van de funshopgids, daar staan veel leuke adresjes vermeld. Veel plezier in Nijmegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik woon in Nijmegen!!! Sid en Liv is idd een hele goede keus! In dezelfde straat zitten ook erg leuke winkeltjes (kadootjes, kleding, kralen, hobby). Je moet echt even door de hele straat lopen. Een andere leuke straat met leuke kleine winkeltjes is de stikke hezelstraat die overgaat in de Lange Hezelstraat. De straten lopen vlak langs de St Stevenstoren dus volg de toren! Tegenover de Flying Tigre zit een grote kringloopwinkel Het Goed. Tati (waar iemand anders het over had) is idd leuk maar ligt wel een eind uit het centrum. Als je ook nog wilt eten 's avonds ga dan naar Blixem (check site) gerund door verstandelijk gehandicapten. Je kan er lekker en goedkoop eten en ze hebben er ook nog een leuk winkeltje bij. Hopelijk heb je iets aan mijn tips en geniet je van Nijmegen. Schrijf je er een leuk blogberichtje over? Liefs Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja "Het Goed" is ook erg leuk!!
      Zit F.Tiger er tegenover?
      Goed dat ik het weet want dan kan ik het makkelijker vinden als ik weer eens naar Nijmegen ga ;).
      Dankje wel!
      X Arja

      Verwijderen
    2. Oeoeoe ladies, super bedankt!!! Ik ga de adresjes zeker weer delen met jullie hoor :-) Zo helpen we elkaar ;-) De F. Tiger ben ik vorige keer ook geweest ja, looove it!

      Liefs, Heidi

      Verwijderen
  10. Wat een mooie plaatjes laat je weer zien.
    fijn weekend en veel plezier!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HayHay!
    Nijmegen is idd erg leuk! Heb geen adresjes maar dat komt zo te lezen wel goed :-)
    Heel veel plezier en zoiets kun je idd beter met ladies doen!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Euh.. Nijmegen. Ik ben er ooit een keer geweest toen we op vakantie waren en wat ik mij daarvan voornamelijk nog herinner is de regen en een grote gave boekwinkel. Wij wonen aan de andere kant van Nederland, als je daar eens tips over wilt hebben dan kan ik je waarschijnlijk beter helpen. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helaas kan ik je niet aan leuke adresjes helpen daar maar ik wens jullie wel een hele gezellige dag toe! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waarschijnlijk ben je inmiddels geweest, ik weet van vroeger nog dat in de straat van De Regenboog en Hilarion zat ook een goed gesorteerde hobbyzaak, ben de naam alleen vergeten....
    Mocht je ooit nog eens gaan dan is dat mijn tip voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....