zondag 2 maart 2014

Crafternoon....


De Crafternoon.... wat was DAT leuk!!!

Het is al weer bijna twee weken geleden...
(jaaa, nu pas op de blog, schandalig en dat terwijl
het zo blogwaardig is, zoals zelfs mr. B opmerkte ;-))

Op zaterdagmiddag met 9 vriendinnen om de tafel...
Ieder nam haar eigen knutselspullen mee en op tafel
stond een grote pot thee en veel zoetigheid.
Goede ingrediënten voor een super gezellige middag!


In de woonkamer hoekjes met knutselspulletjes 
en ideeën boekjes...


En toen aan de slag... Eén vriendin leerde een paar
andere meiden haken en verder werden er slingers
voor een bruiloft geknutseld, een doosje geverfd en 
gepimpt, gepunnikt en armbandjes gemaakt!


Ik ging verder met m'n eerste gehaakte dekentje
(zie onder) en vulde af toe de theepot bij :-).


Het idee had ik uit een tijdschrift;
hoe vaak heb je het niet dat je eindeloos veel
ideeën hebt, maar er komt nooit wat van òf dat ene
project wat maar niet af komt...

Dit is een oplossing hoor!
Het was echt voor herhaling vatbaar!


En je doet weer ideeën van elkaar op,
super inspirerend. Maar vooral ook gewoon heel
erg gezellig :-)


De voorpret vond ik ook erg leuk; uitnodiging
versturen, de tafel leuk aankleden, slingers ophangen,
dan ben ik in m'n element :-)

De knuffels zijn trouwens gehaakt door een vriendin,
gaaf hè?!


Fijne dag verder!
Liefs, Heidi

P.S. Nijmegen was TOP en er volgt binnenkort een
verslagje+adresjes! Bedankt voor de tips!!!

28 opmerkingen:

  1. ziet er allemaal geweldiggg uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Zon middag! Dat lijkt me heerlijk!! Liefs Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat een gezelligheid! Klinkt erg leuk. Wie weet volgen er veel van dit soort 'feestjes' ! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zit dat er gezellig uit, erg leuk om zo met elkaar te knutselen.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooo leuk! Ga ik ook een keer organiseren, wat een geweldig idee! (Heb alleen niet zoveel vriendinnen die heel erg crea zijn, maar dat lossen we wel op)...
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh een crafternoon, hoe leuk klinkt dat. En aan de foto's te zien was het net zo leuk als het klinkt! Leuk hoor, zo samen bezig zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig. En kleurrijk. Die knuffels zijn heel erg leuk!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat ziet er echt heeeel gezellig uit! Wat een goed idee omdat te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig idee en wat een prachtige theepot!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk en gezellig idee, ik ga dit onthouden! En prachtige fotoreportage heb je ervan gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er super gezellig uit! Wat leuk dat je zoveel creatieve vriendinnen hebt! Erg leuk om samen te doen.. en gezellig!! groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel fijn idee! Lekker gezellig bij elkaar, kletsen, knutselen, snoepen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee! ben vanmiddag naar een lunch geweest met allemaal bloggers, ook zo gezellig was dat. Jullie hebben het zo te zien ook leuk gehad met elkaar! Die knuffels zijn echt goed gemaakt. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig idee een crafternoon! Het ziet er heel gezellig uit!
    groetjes, Lydia
    lilaledikant.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend goed idee, zo'n crafternoon! Die ga ik onthouden!!
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ohhhh wat gezellig nou de volgende keer schuif ik ook aan hoor :-)

    IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super gezellig en wat heb je een mooie theepot

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ziet dat er gezellig uit zeg!! En wat een super leuk idee, een crafternoon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk idee om je vriendinnen zelf knutsel-spullen mee te laten nemen. Het ziet er heel gezellig uit!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ziet dat er supergezellig uit! Ooh en wat is die theepot toch mooi. Een echte sfeermaker.
    Groetjes,
    Liza

    P.S. Mag ik jullie banner foto in een blogpost van Confetti Lab laten zien? Ik heb iets gemaakt met het roosje van het tafelkleed en ik wil dan laten zien waar ik het vandaan heb (confetti.happiness@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit klinkt en oogt gewoon TE gezellig,ha,ha...wat fijn dat het zon succes was!Heerlijk is dat he?!?!


    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De foto's alleen al vind ik al kunstwerkjes op zich. Prachtig en fleurig. Het ziet er allemaal heel gezellig uit.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  23. HayHay!
    Crafternoon?! Wat klinkt dat leuk en dat is het zo te horen en te zien ook!
    Superleuk idee!!!
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat ziet er gezellig uit en die naam, geweldig!
    Mooie foto's zeg. Die knuffels zijn ook erg mooi.
    Lieve groet, Rensina
    ps. heb je eindelijk gevonden op IG :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heeel erg leuk!! Ziet er gezellig uit, en ik kan me voorstellen dat het superinspirerend is! En oh wat val ik toch op je theepot <3
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....