zaterdag 8 maart 2014

Daar ben ik weer....

Dag lieve bloggers...

Daar ben ik weer!! :-)
Van een paar oplettende volgers kregen we al berichtjes...
'waar is Chrissie?? gaat het wel goed?'
 
Nou het gaat HEEL goed met mij.
Onze compu begaf het alleen...
Toen een I-pad aangeschaft, super handig maar niet voor de blog.
Vervolgens een lichte verslaving voor Instagram opgelopen...
zucht... waarom is ALLES zo leuk?Als je mij wilt volgen : chrissielovespino
( voel je niet verplicht )
 
Maar nu op een oude laptop van Mr. A  ben ik weer vol goede moed begonnen!! :-)
Eerst een rondje door de kamer...
uiteraard veeeeeel voorjaar!
Heerlijk heh!

Veel bloemen/bollen en natuurlijk chocolade-eitjes... Deze zijn trouwens van de Action!! Ik kocht ze meestal op de markt ( vrij duur ) omdat ik die in zilverfolie zo lelijk vind... maar deze vind ik heel mooi!
 Nu maar hopen dat ze tot Pasen 'heel' blijven! :-)
 
Andere reden waarom het zo HEEL goed gaat...
Mr. A en ik hopen van de zomer een kindje te krijgen!!! Zijn er heel happy mee!!
Onze Pino wordt nu al gruwelijk verwend door zijn peettante Heidi :-)
Die met hippe cadeau's aan komt en nu een schattig dekentje aan het haken is!
Dus dat wordt de komende tijd veel babykamers op Witenbont@blogspot.com ik waarschuw jullie maar vast!!
 
Liefs, Chrissie
 
( Pinterest )

23 opmerkingen:

  1. Wat een mooi nieuws!! Gefeliciteerd!

    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk nieuws.
    Proficiat samen en geniet ervan.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn je weer even te horen... En wat spannend! Geniet ervan en tot blogs, Liefs Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Dat is leuk nieuws.
    Ik vind die dragee-eitjes ook zo leuk. Ik heb ze van de Aldi :-)
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd!! Geniet ervan en laat je lekker verwennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk nieuws! Gefeliciteerd! IG is hier sinds kort een beetje een verslaving. Ik heb net een verzoekje gestuurd. Groetjes & geniet van het zonnige weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuk! Van harte gefeliciteerd! Geniet er van!
    Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke mooi nieuws voor jullie, van harte gefeliciteerd!
    Ik had al zo'n vermoeden nav je pingedrag van de laatste tijd, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha... uiteraard moet daar de nodige inspiratie op gedaan worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk, gefeliciteerd!!
    Ik ga je gauw opzoeken op IG.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Chrissie, wat een leuk nieuws!! Van harte gefeliciteerd! Geniet van deze super bijzondere periode! Leuke buikfoto, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een fijn nieuws! Geniet er van!

    Liefs, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inmiddels al gevonden op IG, gezellig! Gefeliciteerd met je prachtige nieuws! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je ook weer gaat bloggen! Mooi buikje heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met het mooie nieuws! Een goede zwangerschap gewenst! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws!! Geniet van je zwangerschap!

    Fijne week
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie dikke vriendin :) Gefeliciteerd! En laat die babykamerfoto's maar komen.
    Fijne week,
    groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  18. van harte gefeliciteerd :-) dat gaat met die babykamer helemaal goed komen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van Harte Gefeliciteerd Chrissie! Wat eens super nieuws!!!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat geweldig, gefeliciteerd!!! (heerlijke foto trouwens)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja, zo gaaf!! Van harte gefeliciteerd, het is zo bijzonder :-) fijne zwangerschap gewenst, xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat lees ik nu, Wat leuk!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik wens je veel geluk en een fijne tijd!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....