woensdag 5 maart 2014

Kitchen....

Zoals ik een tijdje geleden al vertelde,
hebben we een nieuw huis gekocht.

De eerste paal moet nog de grond in, maar
keuken en badkamer hebben we al uitgezocht!
Best raar, een huis wat je alleen nog maar
van tekening kent...

De keuken....

Plaatjes via Pinterest

Dit was zo'n beetje m'n moodboard...
Het is ZO leuk om bij 0 te beginnen en een huis
helemaal naar eigen wensen in te delen en in te
richten (dat laatste duurt helaas nog 
heeelll lang ;-))

De keuken is vrij strak, maar toch warm doordat
de frontjes een hele mooie houtlook hebben.
Daarbij een lichtgrijs composiet werkblad...
Tegen de lege wand wil ik graag een kastje
à la hierboven, voor een speelse twist èn wat
extra opbergruimte!

Lang leve Pinterest; zo richt ik in gedachten
ons huis al een beetje in :-)


Fijne Avond!
Liefs, Heidi


17 opmerkingen:

  1. Wat lijkt me dat lastig al die keuzes,, maar wat fijn dat je nu wat hebt uitgezocht! je keuken lijkt me prachtig worden. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moodboard belooft al veel goeds!! Succes met het maken van verdere keuzes!
    Het wordt vast prachtig!!

    Fijne avond
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Heidi, wat een spannende tijden voor jullie, leuk! Ik denk al een poosje, ik mis Chrissie, zal ik het vragen? Dus bij deze, het gaat me natuurlijk niets aan, maar dan weet ze dat ze gemist wordt. xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Esther, je hebt helemaal gelijk hoor! Ik heb geen computer meer maar dat gaat binnenkort veranderen. Ook hoop ik over 20 weken moeder te worden, dus jullie krijgen straks een dosis babykamer waar je eng van wordt! ;-) Liefs, Chrissie

      Verwijderen
    2. Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar alle babykamer perikelen! Fijn om te horen dat het iets leuks is waarom je afwezig bent. (Niet dat je geen Computer hebt trouwens. ) xx Esther

      Verwijderen
  4. Ziet er heel mooi uit en wat heerlijk om op deze manier al bezig te zijn met je toekomstige huis! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow, mooi die keuken met houten blad, zou ik ook wel willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat lijkt me dat geweldig, al die nieuwe dingen uitzoeken.
    Ben dan ook erg benieuwd hoe het er uiteindelijk uit komt te zien.
    Neem gauw een kijkje op je Pinterest.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om zo bezig te zijn en lekker vooruit dromen ook al duurt het nog een tijd.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig moodboard! Wordt vast een hele mooie keuken! Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!
    Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als ik de foto's van je moodboard zo zie wordt het vast en zeker heel mooi!

    Fijne avond,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi moodboard. Maar straks in het echie wordt het natuurlijk nog veel mooier.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk!! Zo te zien krijg je een heel sfeervolle keuken! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Heidi,

    Ik lees heel graag jullie blog, echt mijn smaak. Mijn man en ik gaan binnenkort verhuizen en ik wil graag de muren in de hobbykamer mintgroen schilderen. Mag ik vragen welke mintgroene verf je voor de woonkamer hebt gebruikt?evt merk?. Het mintgroene behang met ornamentjes is ook supergaaf! Groetjes! Marisa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat wordt prachtig, dat weet ik zeker! Leuk hè om er zo mee bezig te zijn?!
    Veel plezier, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vreemd he?! Wij beginnen over een week met graven en kan niet wachten totdat er iets tastbaar wordt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....