donderdag 13 maart 2014

Lente in en om het huis!


Nog meer lente...

Heerlijk is het deze week!


Vanmorgen voor m'n werk naar een afspraak buiten de deur, dat is helemaal geen straf!
Ramen open, wind door je haar en zonnebril op!! Here I come!! :-)


  
 Ook op Instagram is het bij mij volop lente! 
 Geen bloesem boom is veilig voor mijn camera     (chrissielovespino) 
In huis geniet ik er erg van, met bloemen en bloesem takken
Voor extra pastel kleuren heb ik wat kaarsen bij de KringLoop gekocht + glazen kandelaars (ook KringLoop of courrrrse)
En tenslotte de eettafel die al licht grijs was, een white-wash beurt gegeven
                          

En buiten in de tuin en bakken...
ja daar ga ik helemaal 'los' :-)
bollen en violen, heerlijk vind ik het!
Nu met een koffietje voor het huis
in de zon en bedenken wat
ik nog moet doen vanmiddag
Genieten jullie er ook zo van??

Liefs, Chrissie


15 opmerkingen:

  1. Heerlijk genieten! Ook hier bloemen de bloesems volop. Zalig in het zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke foto's! Ik geniet ook volop!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt ZALIG weer... nog even genieten voor het weer over is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh heeeeeeeerlijke foto's!!
    I LOVE IT!!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zeker weten ik voel mij als een vis in het water .
    Je plaatjes zijn lekker vol inspiratie en de bollen jaaaaa daar gaan we voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooo SPRING! Bring it on!! Liefs Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker weten! Heerlijk is het hè, lekker van genieten :-)
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is het genieten hè?? En wat ziet het er binnen ook gezellig uit zeg... O ja, volgens mij geen familie, ondanks dezelfde achternaam... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk he, dit voorjaarsweer, echt genieten inderdaad. Vrolijk blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lang leve de lente!! Mooie foto´s!!
    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. DIK genieten deze lente!! Hopelijk blijft het nog even, ik vond het vandaag maar koud!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke blog Christianne, mooie foto's!! Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk he? Hopelijk wordt het volgende week weer zo lekker warm!
    Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....