zondag 30 maart 2014

Spring @ Home....


Wat is dit weer enorm genieten hè?!
Bleek er gister op onze markt ook nog eens
voor het eerst een bloemenkraam te staan...
'k Heb zo lyrisch gedaan tegen die man dat hij
denk ik de komende tijd er wel zal blijven staan :-).

En...lekker het één en ander ingeslagen!
En...weer eens tijd genomen om foto's te maken van
m'n favoriete object; ons huis!

Instagram maakt me soms een beetje lui...
Maar met m'n eigen camera in de weer, da's toch 
eigenlijk veel leuker. 


Een bos Anemonen gescoord op de markt, vandaag
zijn ze nòg mooier!! Ik hou er zo van!
En van de week een grappig kussentje bij de 
Big Bazar gekocht; de zwart/witte met uiltjes.
De andere kussens zijn van Zeeman, Ikea en Hema.


Van de week ook weer eens gekringloopt :-)
En ik had weer een gezellig mandje vol! 
O.a. het gele mandje, zo cute! En de houten kaarsen-
standaard, gaaf is ie hè?! 
Het lijstje er achter (links) heb ik een tijdje geleden
ook bij de Kringloop gekocht en met grafisch papier +
bloemetje uit de Flow gepimpt...


De Anemonen in de melkkan (mijn trots van Maastrichts
aardewerk).... I loooooove it! 
  

En ook nog een bezoekje aan de Zeeman gebracht;
heellll gezellige theedoeken gescoord (heb ze nog niet
durven wassen, ze liggen vooral mooi te zijn ;-)) en
een kussenhoesje met citroenen (in het gele mandje). 
Heb ze hier en daar al
langs zien komen, lang leve de Sailor :-).

Ik ga weer snel naar buiten!
Straks voor de eerste keer de BBQ aan,
Hoera!!


Enjoy!
Liefs, Heidi
 

19 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtige, kleurrijke foto's heb je gemaakt!
    Mooie spulletjes heb je gevonden, zag de zeeman inderdaad ook al een paar keer langs komen hihi...
    Trouwens heb jullie blog even gelinked in mijn IG momentjes met de kaartjes.
    Ik zou zeggen kom gezellig langs: theezakjes-rensina.blogspot.nl
    Fijne zondag en bbq-en, Heerlijk!
    Groetjes Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die gele mand, ik kan me nog herinneren dat die helemaal in waren. Ik heb er ook eentje gehad. Wat een geweldig huis heb je toch en wat maak je mooie foto's. Jaloersmakend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke plaatjes zeg!! Die anemonen in die kan zijn echt gaaf, geniet ervan! Gave kringloopvondsten weer, toffe mand en die kaarsenstandaard, echt van die schatten. Lekker bbq-en! Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke foto's weer Heidi! Njammie ;-) echt genieten om naar jullie prachtige huis en spulletjes te kijken. En wat een gave dingen vond je weer bij de kringloop! Super!
    Fijne nieuwe week, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuke spulletjes en wat ziet het er supergezellig bij je uit! Dank voor je inspiratie:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er weer gezellig uit! Ik geloof dat ik ook maar eens naar de zeeman ga. Ik zag het al in het reclamekrantje staan maar nu ik het bij jou zie vind ik het nog leuker! Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoewel ik zelf helemaal geen kleurrijk huis heb kan ik er bij jou wel van genieten. Dat tasje, echt leuk! Je foto's zijn mooi gemaakt hoor, Fijne week Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk huis heb je toch, love it!! Enne, ik heb de Zeemantheedoeken wél al gewassen... Vreselijke kwaliteit en ook niet erg kleurvast :-( Maar wel heel mooi he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige foto's! Vind het altijd heel tof om bij jou binnen te kijken omdat je zoveel kleur in huis hebt. Iets wat ik zelf nooit zou doen in huis, maar het spreekt me heel erg aan bij jou!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's in dit fijne blogberichtje! Ik heb ervan genoten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, altijd genieten als er weer `post` van jullie is!!!
    Fijne week! Lieve groet, Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heerlijk, die kleurtjes. Je mag van mij heel vaak plaatjes in huis schieten (en laten zien natuurlijk).
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kan zo ontzettend genieten van je mooie kleurrijke foto's!! Vooral met die heerlijke weertje :-)
    Volgens mij heb ik vroeger als kind vaak met zo'n mand gespeeld maar dan een witte variant!!

    Fijne week
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh wat een heerlijke plaatjes weer!
    Echt genieten!
    Het lijkt steeds alsof ik bij je op visite ben :) zo gezellig!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wordt toch altijd zo vrolijk van je foto's!
    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....