zaterdag 22 maart 2014

This Week....



...Werd het LENTE!!!


...Genoot ik na van een heel gezellige verjaardag!
(Ondanks het thirty-something-syndroom ;-))
...Wil ik jullie nog bedanken voor al jullie lieve 
felicitaties!!
...Moet ik nu eigenlijk echt het boeket wat ik van manlief
kreeg weggooien, maar daar ben ik nooit zo goed in...
...Hebben Chrissie en ik onder genot van taartjes zelfs
op m'n verjaardag aan ons Kringloopadresjesproject gewerkt!
...Oh ja, en kreeg ik een hele lading TE mooi ingepakte 
kadootjes van Chrissie!
:-)


...Lanceerde ik m'n Postcards (wat leuk en spannend!)
...Gingen de eerste bestellingen op de post...Feest!
...Kwam de post ook goed aan, check haar (thanx Manon!)
...Schreef zij ook heel leuk over onze blog en daarbij
een super DIY!
...Gingen we gisteravond heerrrrlijk uit eten met Chrissie
en Mr. A. (restaurantweek)
...Geniet ik vanmorgen van een slow ontbijt en maak
plannen voor een rustige zaterdag...looove it!


Wens jullie allemaal een heel
Happy Weekend!

Liefs, Heidi

21 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke week! ik vind je kaarten te gek.. fijn weekend! Liefs Lisannne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een gezellig weekje zeg! Leuk dat de eerste kaartjes verkocht zijn, spannend! Enne 30... ik vind het erg jong klinken hoor, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne week!
    Vind je foto's erg mooi en ik gauw even bij je shop kijken.
    Fijn weekend, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte..!! 30 ;) Ik ook bijna, haha! Fijne week gehad zo te lezen... Gezellig weekend!
    Liefs, Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt als heel erg veel fijn in èèn weekje! Van harte nog en een heel fijn weekend om na te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne en mooie dingen allemaal en wat tof al je eerste kaarten de deur uit! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt allemaal super gezellig! Nog Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zo'n kringloopadressengidsje. Wil je nog adresjes weten? Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, we zijn nog bezig, dus graag!!! heidikuiper.fotografie@gmail.com

      Verwijderen
  9. Heerlijk weekje zo te zien! En wat gaaf dat het al zo goed loopt met je kaartjes, ze zijn ook prachtig hoor :)
    Hele fijne zondag alvast, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk verslag met mooie plaatjes!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HayHay!
    Wat een heerlijke week!
    Enne 30? Ik ben bijna 31.... sssssst! ;-)
    Fijne zondag!
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goeie week! Nog gefeliciteerd!! Fijne plaatjes laat je ons weer zien, leuk!! Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alsnog gefeliciteerd! Wat een leuke foto's. En ik ben dol op je vintage behang achtergrond.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig! Dat nepkoekje als onderzetter...geweldig op de kiek gezet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet eruit als een super leuke week! En ik vind je kaarten ook zo ontzettend leuk, dus misschien krijg je binnenkort nog een bestelling :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo te lezen een super week!!
    Puur genieten, ben benieuwd wat je allemaal gekregen hebt voor je verjaardag...nee hoor, ben niet nieuwsgierig ;-)

    Fijne dag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen, ehhh waar denk je dat het idee van de zakdoekjes weg komt??? Bij jullie! ;-) Fijne dag xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....