dinsdag 11 maart 2014

Vanallesennogwat....


Lente in de Lucht!!!
Vandaag vrij... hoe heerlijk is dat!
Genoten van dit heerlijke weer,
vam m'n kaartjes (jaaa, ik heb ze laten drukken!)
die vandaag binnen kwamen...
Binnenkort via de blog te koop!!!!
...Èn spontaan me een nieuw kapsel aan laten meten :-)


Fijne koopjes gedaan vorige week...
...Een broodplankje + tafelloper bij Zeeman!
...Allemaal leukigheden bij F. Tiger!
...Kaarsen bij Kringloop en F. Tiger.
...En...zaterdag heerlijk eindeloos veel potjes
in pastelkleurtjes geverfd, want zusjelief
gaat in juni trouwen en de themakleuren; pastel!!! :-)


Afgelopen weekend was druk, maar gezellig.
Mr. B. was vorige week jarig en ik aankomend weekend!
Samen hebben we onze verjaardagen gevierd;
vrienden kwamen eten dus m'n mix en match servies
uit de kast! We kregen o.a. pastelkleurige M&M's,
hoe leuk is dat! 
Ondertussen haak ik vierkantjes voor het babysprei
voor Chrissie!! Mijn project :-)

Het is een beetje een van-alles-en-nog-wat-blogje
geworden!;-)


Fijne Avond!!
Liefs, Heidi


15 opmerkingen:

  1. oei oei oei Heidi, dat gaat niet goed dit kleurtje letter op een witte achtergrond! Ik kan er niets van lezen maar de plaatjes kan ik wel bekijken en die zien er mooi uit! :-) Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Opgelost!! Alleen m´n leestekens doen nog raar dus bij deze een ´smiley'.

      Verwijderen
    2. Jaaaa nu kan ik het wel lezen!

      Verwijderen
  2. En wat een gezellige van alles en nog wat. Prachtige foto's! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed dat je je foto's hebt laten afdrukken, wordt vast een groot succes!!
    Hele leuk dat jij een babysprei haakt voor Chrissie!

    Fijne avond
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel leuks! En die Flying Tiger, die wil ik ook wel eens ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gezellig een echt pastellerig blogje en wat een onwijs leuk idee om die potjes te verven.
    Alvast een hele fijne verjaardag mijn dochter is ook jarig dus hier het weekend ook feest.

    irmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig, al die dingen. Dat bruiloftsfeest wordt vast fantastisch. Wat een leuk idee!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk dat van alles en nog wat genieten! Zo gaat het op het moment bij mij ook.
    Het ziet er mooi uit en ook de potjes voor het feest en het babydekentje... super!
    Nu maak je ons wel nieuwsgierig naar je nieuwe coupe hoor.
    Fijne week,
    groetjes,
    Liza

    P.S. nu vergeet ik je nog te feliciteren dus bij deze GEFELICITEERD!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij hebt duidelijk de lente in je hoofd, ik ook hoor. Genieten dit weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vanallesennogwat maar erg gezellig!! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een van-alles-en-nog-wat, maar oh-zo-gezellig blogje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig blogje!
    Mooie foto's maak jij toch altijd.
    Leuk dat ik ze nu ook via IG kan bewonderen.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar jouw nieuwe kapsel :)
    De foto's zien er ontzettend leuk uit, heerlijk fleurig!
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige plaatjes, morgen ook maar eens langs de welbekende sailor hier in het dorp ;-) leuke spullen voor fijne prijsjes, daar hou ik van, hihi! X Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....