donderdag 3 april 2014

Genieten!!!

Zoals jullie misschien al door hadden... :-)
Genieten wij van alle seizoenen toch wel het meest van de lente!!
Het prachtige weer, nog niet te warm...
De natuur op z'n mooist, vogels die je s morgens wakker fluiten...
De mist in de ochtend, zodat het aangenaam koud is... en dan ineens... de zon!!
Heerlijk!! 
Je merkt... ik wordt er lichtelijk lyrisch van... :-)

De lente in huis halen is dan ook iets wat we heel graag doen!!!
En dat kan natuurlijk het best met bolletjes en bloemen...


Wie ons op instagram volgt
Heidi: doddigdagboek

Chrissie: chrissielovespino

heeft de overdaad aan anemonen al opgemerkt! En anders hierbij een overdosis! :-)

Ik hou erg van bloemen in grote kannen en gebruik daar pastelkleurige exemplaren voor... als ik in de kringloop er eentje zie... zie ik al voor me welk boeket er in kan! 
Naast kringloop servies 
(alles dus pastel van Maastricht of Boch)
vind ik deze serie van Blond... ( zie linkse foto ) ook heel erg leuk! En perfect passend bij de rest! 

Ik kreeg laatst van m'n werk een Bol.com bon en daar heb ik mezelf getrakteerd op 3 borden! En er staat nog meer op m'n verlanglijstje!! :-)

Verder zet ik graag overal bolletjes neer... heb je net wat langer plezier van en gaan volgend jaar weer de tuin in!

Wat eitjes/veertjes/vogeltjes opgezocht (oa van de Kringloop) en het voorjaarsgevoel is compleet!

Aangezien het volgens de berichten de laatste zonnige dag is... ga ik weer snel naar buiten!!
Geniet dames!!! 

Liefs, Chrissie 

Ons appelboompje... de appels zijn niet lekker maar de bloesem is prachtig!! 




11 opmerkingen:

  1. Echt heel mooi allemaal!!! Wat is dat genieten: de bloesem van de appelboom.... Hier een sierappel in de tuin en elk jaar weer is het een plaatje. Geniet nog van de zon! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat superleuk! Inderdaad ik zie op IG al veel lente foto's voorbij komen.
    Vind het zelf ook een prachtig seizoen. Alles dat weer uitkomt en gaat bloeien en dan al die jonge dieren.
    Leuk hoe je deze blogpost hebt gemaakt, met aan de linker/rechterkant de fotootjes.
    Groetjes Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik proef het voorjaar bij jullie, zo fijn! Geniet nog even van de zon!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk en gezellig die bolletjes, Ik ben zelf een lente en een herfsttype. Geniet ervan, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo... ik had ze al voorbij zien komen op IG. Zo mooi, hé! Lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja we genieten allemaal van dit prachtige voorjaar.. fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk! Ik word helemaal blij van al die bloemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HayHay!
    Beautiful! De lente, en vooral deze vroege lente, is zoooo fantastisch!!!
    Wat genieten! Buiten zitten en genieten van alles verveeld noooooooooit :-)
    Ook ik ben lyrisch ;-)
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. We hebben genoten vandaag...en voor het eerst in de zon buiten gegeten !!..ik heb begrepen dat dit blond servies is gemaakt naar het pastel servies van regout ...het past er perfect bij dezelfde schalen etc......leuk hoor !!...fijn weekend liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk, ik word blij van al die mooie bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....