maandag 7 april 2014

Geshopt...

Afgelopen zaterdag geshopt!

Allereerst naar de behangwinkel.... 
ik wil heel graag mintgroen behang op de baby kamer
Maar (uiteraard) vind ik het één te groen, het ander te blauw en het volgende... nou ja... :-)
Op een klein scherm is het ook lastig te zien... 
dus naar de échte winkel

Allerlei boeken doorgespit... 
en uiteindelijk twee hele leuke behangetjes 
uitgezocht van Studio Ditte
Het komt van de week binnen als het goed is!!!
Ben benieuwd... 

Hier alvast een voorproefje
 (afbeeldingen van de site van Studio Ditte ) 

Een wandje met deze konijntjes... 

en een wandje met dit schattige ruitje!

s Middags nog even naar de Kringloopwinkel. Het was eigenlijk te zonnig om binnen te lopen en ik was niet helemaal fit... etc.etc. waarop mr. A. zelf notabene zei 
(zegt ie anders nooit hoor!!! hihi...) 
"ga toch even joh!" 
dus nou ja, toch gegaan... en wat een geluk!!!!

T
Twee(!!!) theepotten van Petrus Regout!!! 

en 5 'steelpan-schaaltjes' van Villeroy en Boch...

Als ik langs m'n servies kast loop moet ik 
steeds even kijken... :-)

Fijne dag!
Liefs, Chrissie



15 opmerkingen:

  1. Dat wordt vast een geweldige kamertje!! Ben benieuwd!
    Kan me voorstellen dat je blij wordt van je nieuwe vondsten :-)

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow wat heb je goed gescoord! En wat een schattig behang, Liefs Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een super behangetjes heb je uitgezocht! Vind de mintgroene kleur ook geweldig en het wordt vast erg mooi.
    Wat een geluk dat je toch naar de kringloop bent gegaan, je hebt mooie vondsten.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Ik houd ook zo van mintgroen en zachte kleuren. Als ik kijk naar mijn illustraties kies ik ook altijd dezelfde tinten. Zelfs als ik mn best doe wat anders te kiezen.
    Goede vondst dus en je behang ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HayHay!
    Dat wordt vast heel prachtig! Mintgroen is zo'n mooie kleur, ben heel benieuwd naar het resultaat :-)
    Enne die kringloopvondsten zijn ook erg moooooooi :-)
    Fijne dag!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooow ja helemaal mijn kleurtje. Dat wordt een top kamertje. En die theepotten !!! tssssssss bofbips.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt echt leuk geshopt zeg! Wat is dat heerlijk om behang uit te zoeken voor een babykamer... Je aankopen bij de kringloop zijn echt helemaal leuk!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij was het je geluksdag Chrissie! Wat een geweldige vondsten. Daar hoop ik ook iedere keer op (maar vind ik nooit) :-)

    Het behang voor de baby kamer is super leuk!!!

    Fijne avond!

    madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk behang. Dat wordt een geweldig kamertje, dat weet ik nu al ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief behang! Ik ben heel benieuwd hoe de babykamer wordt! En wat een gave kringloopvondsten :)
    Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, dat is een geslaagde dag. Dat behang is leuk en stoer en schattig tegelijk. En die kringloopvondst! Super gewoon.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat schattig...en wat een geluk! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het behang met de konijntjes is zoooo lief ! En die pannetjes van v&b zijn super !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooo, dat behang! Mooi :-) en wat een vondsten... Gaaf zeg! Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om met het kamertje aan de slag te gaan. Mooi behang heb je uitgekozen, echt superschattig dat konijntje. Je vondsten zijn ook geweldig. Daar word je blij van dat geloof ik graag. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....