woensdag 9 april 2014

Pastel & Happy


'k Ben in een Pastel-mood...
In huis hier en daar wel aanwezig ;-)

Het rommelmarkt-seizoen begint weer en de dames
van Wit&Bont maken al weer plannen om de omgeving
onveilig te maken :-).
Op zoek naar pastelkleurig servies van Maastrichts
aardewerk. En dan natuurlijk voor een prikkie...
Nou, da's een uitdaging!!
Zaterdag gaan we weer op jacht!


Verder wil ik nog even wat kwijt...
De verkoop van m'n kaartjes gaat goed èn het is zo leuk!!
Ik ben al plannen aan het maken voor een volgende
serie! Thanks voor jullie altijd weer positieve 
reacties. Tja, dat heb ik gewoon nodig anders was ik
niet aan dit plan begonnen!

En toen las ik vandaag ook nog dit bij haar...
Echt heel lief en ontzettend leuk! Werd er verlegen van!
Heerlijke blog trouwens, allltijd weer leuke
ideeën en lang leve echte brievenbuspost!! 


Fijne Avond!!
Liefs, Heidi

8 opmerkingen:

  1. Wow heerlijk die pastels! Heel mooi, Liefs Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Wat een prachtige verzameling servies al :-)
    Super dat het zo goed gaat met je kaartjes!
    Ik ga binnenkort ook bestellen hoor, leuk.
    Fijne avond, xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie verzameling!!
    Heel veel plezier gewenst zaterdag tijdens de 'jacht':-)

    Fijne dag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke sfeerfoto's. En ja die pastels daar ben ik op het moment ook voor te porren.
    Nog bedankt voor de snelle service wat betreft je kaartjes. Ze zijn echt mooi en wat leuk verpakt. Ook ik zal deze week ze noemen op mijn blog.
    Veel plezier met de marktjes afstruinen.
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!!! Super leuk van de kaarten. En succes a.s. zaterdag... Hier staat ook een rommelmarkt in de agenda... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super dat het zo gaat met je kaarten!!
    Pastel is fijn !!! (met een beetje neon :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zeg! Leuk om zo steeds meer spulletjes te scoren :) Veel succes zaterdag!
    Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat de kaarten goed gaan! Ze zijn ook erg origineel. Wat heerlijk die pastelkleurtjes. Ik hoop dat jullie goede vondsten doen op de markt. We lezen het vast wel weer op jullie blog enne.... met foto dan uiteraard :-) Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....