woensdag 16 april 2014

Wit en Bont-dames in Noord-Holland

Ieder jaar gaan wij rond deze tijd 
( april... soms mei ) 
samen een paar dagen weg!
Shoppen, kringlopen, cultuur snuiven 
en vooral veeeel bijkletsen!! :-)
Soms buiten ons eigen landje 
maar ook vaak in Nederland
Dit jaar gingen we naar Noord-Holland

Een leuke B&B gevonden: 
"de oude Walnoot" in Sint Pancras www.deoudewalnoot.nl
Echt een aanrader als je van 
Brocante houdt!
Super romantisch aangekleed 
allemaal en prima verzorgd!


Echt zo'n adres voor als je samen 
met een vriendin weggaat! 

Althans onze mannen vinden dit een beetje te... 
hihi... wij niet hoor!


Geshopt in Alkmaar en in Haarlem

Diverse kringloop winkels gedaan,
opbrengst was niet super, 
maar wel heel leuk!
En weer goed materiaal voor het kringloopproject!

De Flying Tiger ontdekt... 
althans ik ( Chrissie ) 
Heidi kende de winkel al 
en was al enthousiast!
Wat een leuke spullen en tegen leuke prijzen!!
Even googlen waar deze 
winkels nog meer zitten!
En lekker gegeten, leuk adresje hiervoor is Tapas en Co in Alkmaar
Hebben wij echt super lekker gegeten!!


Vanmorgen werd er een heerlijk ontbijtje geserveerd in de tuin!!
En door de bollenvelden 
weer richting huis....

Opgeladen... en ook een beetje afgeladen 
( qua spullen dan... :-) )
Voor herhaling vatbaar!!

Meer foto's zien?!
Volg ons op instagram : 

doddigdagboek ( Heidi )
of Chrissielovespino ( Chrissie ) 

Liefs, Chrissie

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat jullie er ieder jaar samen op uit gaan :-)
    Het zag er erg gezellig uit!!

    Fijne avond
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig. Ik zag de eerste foto van je blogje en nog voor ik had gelezen dat je in Noord-Holland geweest was, moest ik denken aan 'de boet' (soort schuur) bij het huis waar mijn schoonmoeder woonde. (Zij woonde in Broek op Langedijk). Heerlijk, zo'n dagje, Haarlem en Alkmaar zijn super!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een heerlijk uitstapje!! Haarlem is super heb er een tijdje gewoond en ging toen naar de schalm is die er nog? Vroeger was hij heel erg leuk! :) ben benieuwd naar jullie vondsten hoor :) X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk en gezellig! Zo te zien hebben jullie een fijne tijd samen gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!! Je hebt me op een idee gebracht... Begin mei ga ik ook met een vriendin naar Haarlem, en wist ik nou toch niet dat die leuke winkel daar zit!! Thanks voor de tip, daar willen we zeker even gaan kijken!!
    Genieten he, die uitjes...
    Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit moet wel gezellig geweest zijn! Heerlijk om samen zo'n uitstapje te hebben. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk weekendje weg. Ik word nu wel erg nieuwsgierig naar Flying Tiger, hoor er zoveel leuks over!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig, klinken als fijne dagen weg samen!

    En leuk, jullie op IG. Zocht jullie pas al!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk tripje! Ik wil binnenkort ook weer naar Haarlem, zo leuk. En morgen gaan we richting bollen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....