woensdag 23 april 2014

Zeg het met bloemen...


Ons huis moet er vaak aan geloven...
Beetje schuiven, rommel opzij, camera in de 
aanslag, oh nee, toch nog even zo, mm...nog even
vanaf de andere kant... and so on! :-)


Heel soms komt het voor dat Mr. B er
getuige van is... die schud dan zijn hoofd en 
vraagt zich hardop af waarom je in vredesnaam
ontelbaar veel foto's van één bos bloemen neemt...
...and so on ;-)


Wat is het een heerrrrlijke bloementijd hè?! 
Tulpen, ranonkels, anemonen... Ik hou er zo van!
En uiteraard bloemetjes op een kopje, in een lijstje...
...and so on :-)


Maar alleen maar bloemetjes is ook zo zoet...
Nee, neem dan die leuke kaartjes uit de PostcardShop,
daar fleur je de boel ook mee op! Bla, bla, bla...
ben echt NIET goed in reclame maken voor m'n eigen 
werk, maarrrr ben wel heel blij met al jullie
bestellingen en nog niet gedaan...schroom vooral niet!
:-)


Om af te sluiten dan toch nog wat blommetjes!
Kom te weinig toe aan blogjes lezen trouwens,
excusez moi! Ik maak het goed met bovenstaande 
bloemetjes! 
Ben druk... met leuke dingen! Knutselen voor de
bruiloft van m'n zusje, fotografieblog aan het maken,
nieuwe Postcardserie aan het bedenkelen en uitwerken
and so on...


Fijne Avond!
Liefs, Heidi

P.S. Thanks voor de wijze les die ik weer geleerd
heb n.a.v. het vorige blogje!! Voor de eitjes onder ons
die hetzelfde als mij dachten (of was ik de enige?);
het witte is fluitekruid, maar het gele is natuurrrlijk
KOOLZAAD! :-)

12 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's, lekker dat je zo druk bent, je kaarten zijn super leuk! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was half aan het slapen tijdens het lezen van jouw vorige bericht, maar er ging inderdaad iets door mijn hoofd al: fluitekruid, dat is toch wit?! hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeerlijke bloemen!
    En uhm....herkenbaar hoor. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat maar komen die foto's, ik ben er gek van! (Zeg dat maar tegen mr. b als ie zijn hoofd weer eens schudt :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij het zien van jouw foto's krijg ik zin in de zomer:-)
    Prachtig dat gele boeket! Ik ga straks ook maar eens een gekleurd boeket op tafel proberen als onze verbouwing achter de rug is...kijken hoelang ik het uithou voordat ze richting de prullebak gaan ;-)

    Fijne avond
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, zo leer je elke dag! ;) Mooie foto's heb je weer gemaakt! Prachtig!

    Succes met alles leuke dingen! Komt vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ik moet even hardop lachen achter m'n scherm... Je had mij nl. echt aan het twijfelen gebracht met het koolzaad en fluitekruid. Ik dacht echt even: heb ik het dan mis of toch niet???? Prachtige foto's weer!!!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou ik heb het LOVE kaartje naar mijn ouders gestuurd en die waren helemaal blij. Wat zo'n kaartje met je doet zei mijn moeder later.

    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HayHay!
    Zo heerlijk om een beetje te rommelen in huis en foto's te maken.
    Love it :-)
    Je hebt prachtige foto's gemaakt! Zo te horen ben je met mooie dingen bezig!
    Happy Weekend!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je toch een fijn en gezellig huis! En je kaartjes vind ik prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh mooie foto's weer!! Ik doe dat soort fotografieprojectjes ook bij voorkeur zonder man in de buurt ;-) Fijne avond!!
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....