vrijdag 9 mei 2014

Groei en bloei op een grijze dag...


Best wel weer wennen; regen en grijs...
Gelukkig had ik nog wat kleur en zonneschijn achter de hand.
Was er nog niet aan toegekomen om deze te posten!



Sinds ik getrouwd ben woon ik in een omgeving met veel
boomgaarden... ik vind dat zooo mooi!
Pas ben ik er stiekem eentje ingelopen... :-)


Nou weet ik geeneens of dit appel of perenbloesem 
is, maar ach... ik vind het allemaal mooi!



Fijne dag allemaal!!

Binnenkort kom ik weer bij jullie
buurten!! Excuus, komt veel te weinig van 
op dit moment!

Liefs, Heidi


12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's. Ik zou ook niet weten of het een peren of appelstruik is. Maar de bloesem is al zo mooi. En soms moet je iets stiekem doen :)
    Fijne weekend,
    -x- Kirsten (het raadhuis 1890)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Heidi, hier kan ik zo van genieten en zeker op deze troosteloze, regenachtige dag!! Je maakt me blij met deze foto`s..

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi! Hele mooie foto's!1 Het zonnetje schijnt op deze manier weer. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRACHTIG!! Liefs Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's Heidi!
    Wauw, ik zou dat ook willen leren hihi
    Liefs Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto, je hebt echt talent! Ben ook zo dol op fruitbomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's weer zeg! Wauw!!
    Krijg hier zon zomergevoel van!
    Fijn weekend allebei!!

    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is er nou fijner dan een druilerige dag afsluiten met deze zonnige foto's? Bedankt!

    Fijn weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! Ik denk dat het appels zijn ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HayHay!
    Bedankt voor deze mooie vrolijke foto's!
    Prachtig! En een beetje zon kan nu geen kwaad ;-)
    Veel Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Que bonito post, me he paseado por tu bloc y ha estado un regalo visitarlo, te invito a ver el mio, y esta semana encontraras trucos para hacer una limpieza ecológica del baño que espero te sea útil. Espero tu visita y si no eres seguidora me encantarías que te hicieras y así compartir nuestros blocs. Elracodeldetall.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....