zondag 4 mei 2014

Klaprozen en dé babykamer...

Heerlijke tijd is het in de tuin!!
Alles begint weer te bloeien....
Ook de klaprozen, 
ik zaai ze ieder jaar weer bij 
( je kunt de zaadjes gebruiken die uit de zaaddozen komen ) 
En inmiddels heb ik al een dikke rij 
staan voor m'n hekje!!

Deze week kon ik het echt per dag volgen... 
( zo hard gaat het nu ) 
Degene die mij op Instagram volgen krijgen dan ook bijna dagelijks een foto te zien! 
( Chrissielovespino is mijn IG naam ) 


Wat ook iedere dag groeit is de babykamer!
Inmiddels heb ik behangen, 
Mr. A. geverfd, 
Mr. A heeft de kledingkast 
en de commode in elkaar gezet 
en ik ben een lijstje gaan maken 
voor wat ik nog nodig heb.

Mijn moeder heeft de wieg 
van haar zolder gehaald.... 
zo gebeurd er iedere keer wat!

De commode vond ik wat saai aan 
de binnenkant, 
wat ik heb opgefleurd met 
plakplastic van de Tiger dk 
Wel een ###### - werkje 
( figuurtje moet doorlopen etc. lijkt een beetje 
behangen alleen plakt het overal aan vast ) 
maar het resultaat is leuk!! 
Op de ene witte muur een collage gemaakt van oude kaartjes en plaatjes van Pinterest... 


Nu nog even wat blogjes lezen en dan zoals ieder jaar naar het monument om te gedenken!
Opdat we het nooit zullen vergeten!!



Liefs, Chrissie 

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie baby kamer en tuin!! Echt genieten zeg! Super leuk, en idd opdat we het nooit zullen vergeten!
    Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg! Wat een heerlijke winkel is de Tiger! Ik ga er altijd met veel plezier heen. Ik vind de babykamer prachtig worden! Ik ben heel benieuwd hoe de rest wordt.
    Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt het babykamertje leuk!! Heerlijk om daarmee bezig te zijn, he? Je klaprozen zijn ook prachtig! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt je babykamer mooi zeg en je klaprozen bloemen ook al zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!!! En ben ik dus bij Flying Tiger zo langs dit plak plastic gelopen! En het is zo leuk!!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zie al jullie prachtige foto's al op IG voorbij komen, maar zo met een extra verhaaltje is ook erg leuk.
    De babykamer wordt al prachtig. Vind het plakplastic ook zo vrolijk.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat wordt het kamertje leuk! Succes!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Elk jaar weer bijzonder he, 4 en 5 mei!! Zeker iets om bij stil te staan..
    Je babykamertje wordt prachtig.. Zo mooi om te zien hoe moedertjes in spe een droomkamertje maken... ;)
    Thanks ook voor je tips wat betreft Haarlem!! Ik heb ze direct opgeschreven..
    Fijne avond! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De babykamer ziet er geweldig uit Chrissie! Mooi ook de klaprozen. Van alleen al ernaar te kijken word je blij :-)

    Fijne avond!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi met liefde samengesteld kamertje gaat het worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HayHay!
    Wat wordt dat prachtig! Want dat is het nu al :-)
    Ik zal ga je opzoeken op IG.
    Veel Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....