maandag 12 mei 2014

Rommelmarkt vondsten!

Rommelmarkt vondsten...





Afgelopen zaterdag (hoewel het goot van de regen) toch een lege tas en een volle portemonnee opgezocht... En samen met moeders naar de rommelmarkt
Mijn moeder kocht deze houten etagère die ik vervolgens kreeg :-)
Vanmorgen geverfd en nu gezellig opgemaakt in het raam... Hij kostte 2,00
(verf stond nog in de schuur)


Voor 1,00 zag ik daarna dit cake standaardje van Blond Amsterdam!!!
Ben ik heeeeeel blij mee en tegelijk denk ik... Wie doet dat nu weg?!


En toen ik inmiddels aardig doorweekt was stond er een hele creatieve dame 
met een kraampje, die voor het goede doel deze kop en schotel verkocht!
Leuk op de babykamer!

En dit lieve kaasmeisje kocht ik voor mezelf...


Jullie nog naar de rommelmarkt geweest?
Liefs, Chrissie






22 opmerkingen:

  1. Wat een super vondsten zeg!
    Leuk die etagere en wauw voor maar 1,00 een taarplateautje van BLOND!
    Dat heb ik nou nooit helaas...
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie vondsten! Vooral dat bordje van blond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vondsten! Hier stond geen rommelmarkt op de agenda, maar wel weer een heerlijke tijd met al die buitenmarkten...

    Fijne week. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat hollands meisje is zo lief !
    Leuke vondsten, de regen neemt een mens er wel bij als je zo toffe dingen vindt !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh wat een leuke vondsten vooral de etagere en het blond amsterdam bordje!!
    Leuk hoor!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke spullen heb je gescoord. Ben helemaal verliefd op de dat kop en schoteltje voor in de babykamer, echt heel leuk.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent goed geslaagd zeg! Misschien wel dankzij het regenachtige weer!! Leuk! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer goed gescoord!!
    Wij zijn 2de paasdag nog geweest, gelukkig konden wij ook weer enkele mooie items op de kop tikken :-)

    Fijne avond
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. goed geslaagd zeg. Koninginnedag was onze laatste rommelactie maar de kofferbakmarkten en rommelmarkten beginnen weer te komen dus we kunnen weer heerlijk op pad.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie vondsten, ik vind dat blond plateautje en gehaakte kopje echt de BOM!
    Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettende leuke vondsten Chrissie! Je etagere is mooi geworden en super ook dat kaasmeisje :-) Ik zou zo weer een babykamer in willen richten. Alleen al voor de leuke spulletjes!!

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een gelukjes! Daar had je vast wel een nat pak voor over ;-)
    Ik ben vorige week nog wel naar de kringloop geweest, ik vond er de vaas die op Instagram staat en nog een super groot geborduurd 'schilderij' met bloemen! Heel gaaf, ik moet er nog een plekje voor vinden... maar hij komt zeker nog eens voorbij op mijn blog.
    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed gedaan!! Die etagere is mooi! En dan zo snel geverfd, top! En ja, dat babykamer-gepruts, heeerlijk!!
    Geniet ervan!! Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie spulletjes gevonden hoor! Ik denk dat mensen soms in hun opruimwoede spullen weg doen en tja daar genieten wij dan weer van he? leuk ook dat kop en schoteltje, schattig gewoon. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke spullen heb je gevonden :-). Ik kan me niet meer heugen dat ik op een rommelmarkt ben geweest. Misschien binnenkort toch een bezoekje brengen...

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lekker omgerommeld dus, hoop binnenkort tijd te hebben, wordt hoog tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijne vondsten! Zo'n houten etagère zoek ik al een tijdje, maar nergens is er hier eentje te vinden voor een schappelijk prijsje. Ik moet dringend eens de grens oversteken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke spulletjes, gisteren nog goed gescoord bij de kringloop, ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zaterdagmorgen hier in het dorp naar de rommelmarkt geweest en als muilezel ging ik naar huis..... 3x....
    Heb me suf gesjouwd en op en neer gelopen, maar wel tevreden en voldaan....hahaha. Op naar volgend jaar.

    Hartelijke groeten,

    Lia of is het ia ia ia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke aanwinsten weer zeg!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke vondsten! Dat Blond schoteltje en gehaakte theekopje had ik ook niet kunnen weerstaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk!!!
    In Haarlem hebben we veel leuke winkeltjes gehad, dankje voor de tips!! Ondanks de regen ook leuke dingetjes gevonden.. Heerlijk, lekker neuzen!
    Je bent leuk geslaagd zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....