dinsdag 13 mei 2014

Tadaaaa......


...Als je hier klikt ga je naar m'n 
fotografieblog/website! (exciting!)
:-)

Gewoon maar gedaan, kijken wat het brengt,
bezig zijn met m'n hobby, uitdagingen aangaan,
blije mensen voor de camera, ideeën een 
plek kunnen geven èn steeds weer nieuwe
ideeën opdoen...


Eén van m'n favo foto's van de laatste shoot...
Kinderen zijn en blijven allltijd leuk om te 
fotograferen
:-)


En nog een kiek in ons eigen huisjepluisje!

Leuk als je even komt buurten op m'n blog!!
Reacties, volgen, delen, 't is allemaal leuk,
maar voel je nergens toe verplicht!

En nu een bakkie doen bij m'n mams en daarna
luchen met Chrissie! Love it! 


Happy Day!
Liefs, Heidi


14 opmerkingen:

  1. Succes alvast!!!
    Foto's nemen is LEUK!!!!!!!
    Als ik een goeie foto heb genomen is het meestal toeval :)))))
    Maar ik vind het gewoon héél leuk om doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's heb je op de blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee super ben ff naar je site gegaan super gedaan hoor ook ik fotografeert graag en weet als geen ander hoe het voelt als je de emotie's van de personen goed vangt op het plaatje daar word je heel blij van en daagt je uit naar meer ... ziet er super uit gaat lekker zo door ... op mij blog zie je in mijn posten ook sommige foto's staan die ik gemaakt heb van mijn dochter toen ze zwanger was en van ons kleinkind .... wens je heel veel plezier maar weet gaat helemaal lukken fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Rosita!! Bij jou ook altijd mooie foto's inderdaad! Heerlijk hè om in de weer te zijn met de camera. Zeker met de mensen die je lief zijn voor de lens :-)

      Verwijderen
  4. Wouw ik heb een kijkje genomen erg mooie foto`s.
    Ik wens je veel succes!
    Lieve groet, Sandracreaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf!!
    En die foto is te gek!
    Kids zijn zeker leuk om te fotograferen ;)

    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie heldere kleuren! Succes!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf zeg!
    Ik neem gauw een kijkje op je nieuwe blog.
    Liefs, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Ik heb een kijkje genomen en je series zijn mooi! Lijkt mij ook super om te doen. Goed dat je er tarieven aanhebt gekoppeld, zou ik zo moeilijk vinden. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jolanda! Ja, die tarieven vond ik ook heel lastig, maar heb het maar gewoon gedaan en weet je, ik zie vanzelf of het werkt of niet.

      Verwijderen
  9. Leuk Heidi, je hebt gelijk, gewoon je hart en gevoel volgen... Maar je kunt prachtig fotograferen dus dat zit wel goed!!
    En wat grappig, die kleine mannetjes herken ik ;)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!! En hihi, wat leuk dat je hem herkent :-)

      Verwijderen
  10. Mooie foto's!! Ga even verder kijken. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zeg, veel succes ermee! Ik ben alvast even gaan kijken, het ziet er geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....