dinsdag 27 mei 2014

When skies are grey...


....Is het fijn om te rommelen in huis!
Eindelijk weer eens foto's gemaakt... Love it!

Dit hoekje ben ik helemaal happy mee.
Draadmand is van de kringloop; een vondst die
ik pas had (0,25 cent) en waarvan ik geen idee
had wat ik ermee zou gaan doen... Het heeft z'n
bestemming gevonden :-).

M'n favo tijdschrift past er mooi in...


Mooie plaatjes aan de muur...
Lekker eindeloos variëren!


Het krukje + kop en schotel zijn (uiteraard!)
ook kringloopvondsten! Wat zouden we zijn zonder
kringloop :-)

De rol behang is van Ikea en de rollen kadopapier
van de AH (stonden bij de kassa, HOE voorspelbaar
als je daar intrapt...helaas werkt het bij mij 
(bijna) altijd! ;-))




Zaterdag is de plaatselijke rommelmarkt!
Heb er nu al zin in!
Kijken of ik alvast leuke dingen voor ons nieuwe
huis kan scoren! De bouw gaat heel vlot,
super leuk!


Tot Blogs!
Liefs, Heidi

16 opmerkingen:

  1. Fijne plaatjes, mooi die draadmand ook! Ben benieuwd naar jullie nieuwe huis. Wordt vast prachtig :-) Veel plezier zaterdag! xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik heb dezelfde twee rollen inpakpapier gekocht :-)) Leuk staan ze zo in die mand!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank voor de prachtige plaatjes, daar fleurt de boel weer van op, alleen daarom houd ik van gekleurde huizen, altijd zon in huis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh die draadmand en dat voor een kwartje. Waarom vind ik nooit zulke koopjes :-) Leuk hoekje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's op deze regenachtige dag!
    Geweldig je draadmand en je tafelkleed.
    Liefs, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaaah! Wat een heerlijk behangetje! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waar is die rommelmarkt? Ben me afgelopen zaterdag onbehoorlijk te buiten gegaan in Waddinxveen en Ammerstol, maar er kan altijd nog meer bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Ik was ook in Ammerstol! Grappig, misschien stonden we wel naast elkaar! As zaterdag in Ameide. Echt een aanrader!

      Verwijderen
  8. Inderdaad een superhoekje, zou hier ook mogen staan:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gestyled! Ben benieuwd naar je vondsten van komend weekend :-)
    Fijn om te lezen dat de bouw van jullie huis heel vlot verloopt! Wij zijn eindelijk door onze woonkamerverbouwing heen. Nog enkele puntjes op de i en dan plaats ik het op mijn blog!!

    Fijne avond
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi Heidi!! Heerlijke kleurtjes.. Leuke vondsten!! Nu nog die knutselzolder in je nieuwe huis ;)
    Ben benieuwd wat je zaterdag voor rommeltjes vind..
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fijne plaatjes weer.
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat gezellig toch altijd om te kijken bij jullie, liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijke plaatjes weer! Fijn plekke heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En hetvprachtige blauwe behang tegen de muur, waar komt dat van? Super combinatie met het roze!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....