vrijdag 16 mei 2014

Zeeland... is altijd een goed idee!

Deze week een paar dagen vrij! Heerlijk!
We zijn (nog) niet aan schoolvakanties gebonden, dus ik kan een rustig weekje uitzoeken...
Begin van de week veel regen/onweer, 
dus lekker binnen gerommeld
Van een kringloop kapstokje en 3 houten huisjes van de Wibra een 
nieuw kapstokje gemaakt
Geverfd met Annie Sloan verf (of course...) 
voor de babykamer

Veel fruit gegeten, meestal gezond, 
maar soms ook in een gebakje! :-) 
en lekker gekookt met nieuwe recepten 
(vind ik altijd leuk maar vooral als ik er de tijd voor heb) 

Met Heidi uitgebreid geluncht en bijgepraat
En nog wat in huis schoongemaakt 
(moet ook wel eens gebeuren)
Vanaf woensdagmiddag/avond werd 
het gelukkig prachtig weer, 
daarom woensdag op donderdag 
een nachtje naar Veere!!

Sinds mr. A en ik elkaar kennen gaan we iedere zomer wel 1 of 2 x naar Veere... 
voel me net in Frankrijk als ik daar loop!
Nu een fijn hotel geboekt 
aan de haven (heul romantisch!) 
mr. A moest woensdag nog gewoon werken, 
dus we kwamen niet zo vroeg aan... 
maar de zon zagen we nog prachtig ondergaan!
Gegeten in ons favoriete visrestaurant in Domburg www.visbardomburg.nl
en heerlijk geslapen in het hotel!
Wat trouwens ook echt een aanrader is www.hoteldeheeren.nl
Met een fijne regendouche, toiletspullen van Rituals en een uitgebreid, lekker ontbijt!!
En (voor ons ook niet onbelangrijk) 
in een prachtig, oud pand
Nog 1 dagje vakantie
ik zou allerlei nuttige dingen KUNNEN doen... 
maar de zon schijnt en ik heb een stapel tijdschriften, dus ik ga lekker de tuin in!! 


Fijne vrijdag allemaal
Liefs, Chrissie 



11 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk daar in Veere! En wat een fijne foto's weer bij dit blogberichtje.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je in Zeeland een bezoekje kwam brengen aan Veere. Ik vind het ook altijd een heerlijk plekje :D

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker zo even er tussenuit! Dat is genieten!! En mmmm voor de gebakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Domburg, zulke leuke herinneringen aan! Mijn eerste vakantie zonder ouders op camping de Roompot hahaha. Veere is ook zo'n schattig sfeervol plaatsje. lekker even om daar een paar dagen te zijn. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o ja leuk, Veere is prachtig! En hoe was de sushi? Ik heb het van de week voor het eerst zelf gemaakt. Een heel gedoe, maar erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou wat een heerlijke week heb je gehad zeg! Genieten. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh zo heeeeeerlijk Zeeland!! En dan inderdaad het eiland Walcheren. Wij gaan al jaren naar Domburg en Zoutelande. Moeten dan ook altijd even naar Veere!! Genieten met een grote G!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lekkere blogpost! Ik geniet zo mee, zowel van het van alles wat doen als van de je uitstapje. Ik ben 2 jaar geleden voor het eerst in Zeeland geweest (ja, noorderlinge) en ook in Veere. Wat was het daar geweldig leuk! Kan me voorstellen dat je steeds weer terug gaat.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kapstokje, crea!! Wat zal je een mooi babykamertje krijgen ;)
    En de kust? Altijd genieten, nooit hetzelfde, altijd prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is echt genieten zo! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....