dinsdag 20 mei 2014

Zomer!

Genieten jullie ook zo 
van dit heerlijke weer?!

Lekker buiten eten, bloemen uit de tuin plukken, misschien zelfs naar het strand?!


De limonade tap die ik op de 
vrijmarkt kocht, komt nu goed van pas! Heerlijk met citroen limonade 
en veel ijsblokjes! 
De voortuin staat vol klaprozen! 
En ik kan al gezellige boeketjes uit 
de tuin maken... 
mijn droom is om ooit een soort 
pluktuin bij m'n huis te hebben!! 
( keep on dreaming... ) 

Afgelopen zaterdag was het ook al 
zulk lekker weer en ging ik 
met Heidi naar een rommelmarkt
Niet veel gekocht, 
maar wel leuke dingen en een hoop gezelligheid!


1) Een 3 luikje met een middeleeuws tafereel, het origineel schijnt in Brugge in een 
museum te hangen... ga het binnenkort eens googlen
2) Een roze kop en schotel en een witte schaal
3) Een gezellig potje ( met deksel ) met een vreselijk kitscherige opdruk

Verder nog steeds druk met de babykamer, 
zo leuk om telkens wat te kopen...
Over 9 weken ben ik uitgerekend
en we zien er heel erg naar uit 
om ons kindje in het echt te zien! 

Jullie ook nog ge-rommelmarkt?!
Of in ieder geval genoten van het weer??

Liefs, Chrissie 

11 opmerkingen:

  1. Dat kitscherige potje vind ik de max :-) !!

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Que bonito post, me he paseado por tu bloc y ha estado un regalo visitarlo, te invito a ver el mio, y esta semana encontraras trucos para hacer una limpieza ecológica del baño que espero te sea útil. Espero tu visita y si no eres seguidora me encantarías que te hicieras y así compartir nuestros blocs. Elracodeldetall.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie bloemen!
    Klinkt zalig die pluktuin :-)
    Ik kom wel plukken!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hè, deze zomerse dagen! Ook al moest ik werken (en zag ik er helemaal niets van), het geeft toch een lekker sfeertje, mensen die zo relaxed zijn (en soms met knalrode armen en nekjes binnenkomen!) en ik kon natuurlijk weer op de fiets ipv de auto naar m'n werk (ben een mooi-weer-fietser). Vrolijke plaatjes, vooral die knalrode klaprozen geven een lekker zomers gevoel! Ziet er nu ook weer veelbelovend uit, dus... geniet en veel plezier met het verder inrichten van de babykamer (voor mij alweer lang geleden, maar wat is het LEUKKKK!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt genieten dit weer!! Wij zitten tussen het klussen en werken ook lekker lang buiten :-)
    Nog maar 9 weken...wat gaat het snel! Succes met de laatste loodjes, hopelijk geen last van vervelende kwaaltjes?

    Fijne dag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ja, genoten van het mooie weer en van de limonade tap! Wat een leuk ding hè? Jongste dochter wil opeens ook limonade mee naar school, omdat het uit de tap komt. Mooie aankopen!! Succes met de laatste weken, geniet nog van je buik. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja heerlijk he, die prachtige dagen. Wij genieten er ook zo van. Nog een poosje volhouden met je groeiende buik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker blijven genieten... met dat heerlijke weer.
    Succes en fijne dagen.
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hoor, wij genieten hier ook volop. Jammer dat er hier geen rommelmarkten in de buurt zijn, anders had ik er gelopen. Leuke spullen heb je gevonden hoor en spulletjes voor de babykamer zoeken, ook zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Huh? Nog maar 9 weken? wat gaat dat snel! Succes met de laatste loodjes. Lekker veel buiten zitten met de voetjes omhoog dan maar :-). Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto´s weer.. Heerlijk he, slenteren over een rommelmarkt, maar ik kan me ook indenken dat je er nu
    misschien wat minder energie voor hebt.. Geniet van de laatste weken nog!!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....