dinsdag 7 oktober 2014

Een teken van leven...


Ik zal me even voorstellen...
Ik ben Heidi, de andere helft van Wit & Bont.
Ooit fanatiek blogger, maar de laatste tijd treurig
weinig te bekennen hier.
;-)

En ja...waar begin ik nu? 
Ik ben een beetje gezwicht voor het gemak van Instagram,
dat allereerst denk ik...

...'k Ben inmiddels 24 weken zwanger en het gaat erg
goed! Super blij en dankbaar! De eerste tijd had ik
nergens zin in, behalve uit m'n werk op de bank ploffen
en in slaap vallen :-). Maar ja, dat is inmiddels
(gelukkig) ook geen excuus meer...

...Ons huis wordt over drie weken opgeleverd!!
Dusss, ik hou me bezig met behangetjes uitzoeken,
bakkeleien met manlief hoeveel geld we waar aan willen
besteden, vloeren uitzoeken, kleurtjes bedenken etc.
Kan niet wachten totdat we kunnen gaan inrichten 
uiteraard... Vergeet soms dat er eerst nog heel veel
praktische zaken gedaan moeten worden...

...Ik pak dus regelmatig al wat dozen in. Het lijkt nog
te kort geleden dat ik hier bij manlief in trok en 
moet eerlijk zeggen dat ik geen warme herinneringen 
aan het verhuizen op zich heb. Brrr, al dat gedoe met
dozen, uitzoeken etc. Heb iets te weinig overzicht en 
inzicht op dit vlak.


...Omdat ik bezig ben met het nieuwe huis en baby
op komst, verwaarloos ik lichtelijk ons huidige huis
en zijn er dus te weinig leuke hoekjes om op de foto
te zetten.

...Daarom heb ik dus foto's uit de 'oude doos' gehaald
om dit blogje te schrijven, anders vrees ik dat het 
nòg een tijd zou duren.

...Ondertussen doe ik regelmatig foto-opdrachtjes,
waar ik erg blij van wordt. Als je 't leuk vindt kun
je kijken op mijn fotografieblog


Ik hoop dat alles goed gaat met jullie!!
En probeer af en toe bezoekjes af te leggen
en iets te posten...

En anders kun je me vinden op IG (doddigdagboek)
:-)


Liefs, Heidi

11 opmerkingen:

  1. Hè wat leuk! Geniet van je zwangerschap.
    Veel succes met de voorbereidingen voor de verhuis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

      Verwijderen
  2. Leuk dat je weer wat laat horen. Doe maar rustig aan, je hebt nog een heel drukke tijd voor de boeg, maar we vinden het natuurlijk wel heel leuk om de vorderingen te volgen...
    Het herfst-borduurtje is heel erg leuk...
    Fijne dag vandaag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig om weer eens iets van je te horen. Wat een drukke tijd! Ik hoop dat je ons wel een beetje op de hoogte gaat houden van je nieuwe huis. Ben benieuwd! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap trouwens! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om van je te horen en met zo'n goed nieuws nog wel. Geniet van je zwangerschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om weer een post van jullie te lezen Heidi! Geniet van je zwangerschap en heel veel succes met inpakken! Tot op Instagram :-)

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je zwangerschap, wat leuk! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Heidi,
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend en dan ook het nieuwe huis. Toen ik zwanger was van onze eerste ging het bij ons net zo als bij jullie. We woonden net in ons nieuwe huis en een maand later kwam Stijn. Mooie herinneringen voor ons en een mooie toekomst voor jullie.
    Zet 'em op! En ik hou je in de gaten op IG.
    Fijn weekend!
    X Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend allemaal! Leuk om hier weer wat van je te lezen. Ik vind het bloggen toch nog steeds leuker dan IG, maar het kost meer tijd hè? Wat gaat het snel met de zwangerschap, al over de helft! Wij verhuisden drie maal in korte tijd, de eerste keer aan het einde van mijn zwangerschap van Tijn. Daarna toen Tijn twee manden oud was en daarna naar ons huidige huis toen Nora net een paar maandjes oud was... Heftig. Ik stond met 42 weken zwangerschap nog muren te behangen, ik hoop dat jullie een betere planning hebben ;-) heel veel succes en plezier met klussen en inrichten! Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HayHay!
    Fijn dat je weer terug bent :-)
    Ook ik ben gezwicht voor Instagram ;-)
    Zo leuk!
    Veel succes met de verhuizing en natuurlijk met je zwangerschap!
    Veel liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk om je blog te lezen. Ik volg je graag op IG. En ik herken het helemaal dat IG het bloggen een beetje overneemt. Maar ik geniet ook van IG. En je behangetjes vind ik helemaal top! En zie ik nu net dat je hier een link naar mijn blog hebt gemaakt? Wat leuk en ontzettend lief!! Dankjewel! Ik wist niet eens dat kon zo'n link! Daar word ik helemaal blij van! Een goed 2015!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....